Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, April 10, 2010

A Song - 哭

Things happened today. I am really upset. Went swimming. Rounds and rounds. Without knowing whats the pain. Without knowing what's tired. Cos its already numb with the pain inside.
Hopefully things will be alright sooner.

Things reminded me about a song where I used to sing while I am sad.

Ya its this song. I found in on the net. By 阿牛。Titled:哭

以前我看到朋友哭 我很羨慕
可是我怎麼逗我自己 怎麼弄我自己
我的眼眾都流不出
總覺得能夠哭的朋友很幸福
能夠把滿腔的無耐 滿腔的痛苦
讓泪水带走
最苦是泪水哽在心頭 流不出
就像要愛卻不懂得怎麼去愛
自己哭過後才明白
流過泪的眼睛 將生命看得更清楚
只有真正懂得付出的人
才懂得何為哭 為何哭
再堅強的心偶爾也会脆弱
心会痛 心也会感動
只有曾經真心付出的人
才懂得何為哭 為何哭
泪水要記得為真心保留
眼泪别白白的流 !

Its a really great song. If you wanna hear it, download it from the site. When you're unable to stand the situation, be alone n sing it out. U'll feel better.

Good Luck~

No comments:

Post a Comment